2016. május 21., szombat

XI.

XI.
Szexuális tevékenységek folytatása iskolai időben. Ezt megkaptuk Aldwinnal. Nem hittem volna, hogy az iskola elhasznált vezetői ilyen kreatívak is tudnak lenni, ha az egyikük, ebben az esetben az irodalomtanárom, majdnem magára üríti azt, amit máskor a diákokra szokott. Mi mást csinálhatna két 17-19 körüli hímnemű pubertársarc a férfi mosdóba zárva, ha nem fajtalankodnak, erkölcstelenkednek és más hangzatos párzó szavak? Aldwint, mint elmeháborodottat, megbüntették 18:00-ig tartó különórával, az irodalomtanárommal és a homofóbiás gondolatmeneteivel. Engem pedig felfüggesztettek 2 hónapra. Semmi vész. A kulcsot, amivel bezártam a vécét, letagadta portás testvér, hogy ő adta volna, tolvaj vagyok. Kikezdtem egy fiatalabb heteroszexuális bolond galambfiúval, családom büszkesége vagyok. Miaszarnak nem tagadtunk? Aldwin sírt, én nevettem. Egyikünk sem csinált semmi használhatót. Az ilyenekről mindig eszembe jut egy mondat valakitől, valaki hírestől, vagy valaki ismeretlentől vagy egy reklám szlogen az egész: nem ülhetsz örökké a fürdőkádban. És amikor erre gondolok, ránézek Aldwinra. És mindig úgy néz ki, mintha azt válaszolná az egész természetével, hogy ó dehogynem. Ez a gyerek teljességében egy dehogynem. És ezt most nem magyarázom meg.

F.

1 megjegyzés: