2016. április 22., péntek

VI.

VI.
Most már kezdeni kellene, mert már el akarom olvasni az utazásomat, de hullasztó ez az írás téma. Csak még egy dolgot gyorsan mondok, utána olyan leírásokat kaparok nektek ezekre a lapokra, hogy olyat nem látni sehol. Szóval a pisigyűjteményemről lenne szó. Tudjátok, a 2013-as áprilisiról. A megfigyelésem után mentem volna megloccsantani vele a bűnbánatos Floyd szomszéd kutyusának itatóstálját, csakúgy a galambok képviselőjeként, aztán inkább az tűnt jobbnak, ha megiszom, mert hallottam, hogy rengeteg nő úgy fogyott le, hogy a pisijét itta napokig és mielőtt szóltam volna anyának erről, magamon akartam kipróbálni, aztán úgy becsapódott a fejembe a zsenialitás. Dobozba pakolom és elásom azt a sokat utált kutya háza mögött. Ezt csakis a leszármazottjaim érdekében tettem, mert majd pár év múlva az a 1,6 liter házilag készített vizelet lesz a világ legrégebbi pisája. Hogy most jelen pillanatban kié, azt nem nagyon tudom, de csak szólok, hogy az enyém máris 3 éves.


Aldwin

1 megjegyzés:

  1. Szia!(:
    Kaptam egy díjat, amit tovább is kellett adnom, aztán az egyik kedves blogger, aki eszembe jutott, te voltál!(: Hát, ha eddig rossz volt a péntek tizenharmadikád, akkor remélem, kicsikét javítottam a helyzeten! ><
    http://grey-potion.blogspot.hu/2016/05/dij.html
    Ölel:예진

    VálaszTörlés